Journey From Nature To Art

Journey From Nature To Art

PROJE HAKKINDA

Sanat ve doğa iç içe iki gizli kavramdır. Tarih boyunca sanatçılar doğadan etkilenmiştir. Aslında sanatçıların ilham kaynağının daha çok doğa olduğu söylenebilir. Bir sanatçı olarak doğaya ve çevreye bakmak, sanatsal öğrenmenin başlangıcıdır. Doğanın kendisi bir sanat eseridir: Sanat, doğayı bir bilim gibi inceler. Doğa mükemmel sanat sergiler. Sanat eğitimcisi doğayı bir görsel sanatlar müzesi olarak görmeli ve öğrencilerini bu müzeden haberdar etmeye yönlendirmelidir. Okullar doğa ve doğa okullarına daha yakın olmalıdır. Gözlemci birey ya da daha dar bir ifadeyle sanatçı, sanat kavramlarını çok çeşitli örneklerle doğadan öğrenebilir. Doğadaki sanatsal sorunların nasıl çözüldüğünü görebilir.

Art and nature are two hidden concepts within each other. Throughout history, artists have been influenced by nature. In fact, it can be said that the source of inspiration of the artists was mostly nature. Looking at nature and the environment as an artist is the beginning of artistic learning. Nature itself is a work of art: Art studies nature like a science. Nature exhibits excellent art. The art educator should see nature as a visual arts museum and guide students to become aware of this museum. Schools should be closer to nature and nature schools. The observer individual, or more narrowly the artist, can learn the concepts of art from nature with a wide variety of examples. He can see how artistic problems in nature are solved.

30.05.2021 1698

HEDEFLER

1- Doğayı ve sanatı tanımak, tanıtmak ve sevdirmek.

2- Doğa ve sanat ilişkisini anlamak.

3- Doğadaki malzemelerle görsel malzeme oluşturabilme.

4- Küçük yaşta doğa bilinci verebilmek.

5- Öğrencilerin yeteneklerini doğal bir ortamda keşfedebilme.

6- İşbirliği ve özgüven geliştirirken teknolojiyi kullanabilme.

7- Görev ve sorumluluklarını yerine getirebilmek.

1- To know, promote and endear nature and art.
2- To understand the relationship between nature and art.
3- To be able to create visual materials with materials in nature.
4- To be able to give consciousness of nature at an early age.
5- To be able to discover students' talents in a natural environment.
6- To be able to use technology while developing cooperation and self-confidence.
7- To be able to fulfill their duties and responsibilities.

ÇALIŞMA SÜRECI

Projemiz Mart'ta başlayıp Mayıs'ta bitecek. Ortak çalışmalara ağırlık verecek olan projemiz, proje ekibi oluşturulduktan sonra katılımcıların görüşleri alınarak ortak bir çalışma planı hazırlayacaktır.

Our project will start in March and end in May. Our project, which will focus on joint studies, will prepare a joint work plan after the project team is formed, taking the opinions of the participants.

BEKLENEN SONUÇLAR

1- Bireylere görsel okuryazarlık verilir.

2- Öğrencilerin gizli yetenekleri keşfedilir.

3- Doğa ve sanat bilinci ve sevgisi kavranır.

4- Sorumluluk ve görev bilinci kavranır.

5- Özgüven ve işbirliği ile grup çalışması bilinci verilir.

6- Teknoloji ve doğallık harmanlanır ve sınıflarda uygulanır.

1- Individuals are given visual literacy.
2- Students' hidden talents are discovered.
3- Nature and art awareness and love are comprehended.
4- Responsibility and task awareness is comprehended.
5- An awareness of group work is given with self-confidence and cooperation.
6- Technology and naturalness are blended and applied in classrooms.

 

30-05-202130-05-202130-05-202130-05-2021